Skip to main content

Visma Sign

For å aktivere Visma Sign-konnektoren i Business Central må du gå gjennom en rask onboarding-prosess med Leap IT AS. Vennligst kontakt din Business Central-partner eller Leap IT AS for å avtale et møte for onboarding.

Gjennom onboarding-prosessen vil vi konfigurere Business Central og Visma Sign med korrekte verdier for å sikre at integrasjonen fungerer.

Forbered for onboarding

Før onboarding-prosessen, vennligst forbered trinnene nedenfor.

1. Visma Sign kunde

Hvis selskapet ditt ikke bruker Visma Sign sine tjenester for øyeblikket, må du kontakte Visma Sign for å bli kunde.

2. Last ned Business Central appen

Hvis du ikke allerede har installert Visma Sign Appen for Business Central, vennligst installer den fra Microsoft AppSource.

3. Verifiser tillatelsessett i Business Central

Sørg for at brukeren(e) som skal bruke Leap Sign har følgende tillatelsessett tildelt: LEALSUSER.

4. Sjekk Visma Sign oppsett i Business Central

Søk etter Signeringsoppsett i det generelle søket i Business Central og sørg for at du kan åpne siden. Verdiene i feltene vil bli fylt ut under onboarding-prosessen.

FeltBeskrivelse
E-signeringstjenesteDette må settes til Visma Sign
Api-nøkkelApi-nøkkel levert av Leap IT AS
E-signeringstjenestekontoOrganisasjonsnummeret (samme som i Visma Sign)
Standard MappenavnMappen i Visma Sign for å lagre dokumenter
Standard SignaturtypeStandard signaturtype for selskapet i Business Central

5. Sjekk tillatelser i Visma Sign

Sørg for følgende:

  • Du har en bruker og kan logge inn på https://vismasign.com/
  • Klikk Innstillinger → Organisasjonsinfo og verifiser at du har et organisasjonsnummer
  • Verifiser at du har tillatelse til å gå inn på Innstillinger → Integrasjoner