Skip to main content

Elektronisk signering av salgsdokumenter

Faktaboks

Med Leap Sign kan du sende salgsdokumenter for elektronisk signering direkte fra Business Central. Dette oppnås gjennom handlingen Utsted Signeringsdokument.

Hvordan det fungerer

Ved utstedelse av et signeringsdokument, vil systemet:

  1. Generere en PDF-versjon av standardrapporten tilknyttet gjeldende salgsdokument
  2. Vedlegge PDF-en til et nytt Signeringsdokument
  3. Fylle ut signeringsdokumentet med detaljer fra det eksisterende salgsdokumentet
  4. Koble til kunden og kontakten tilknyttet det salgsdokumentet

Når signeringsdokumentet har blitt utstedt, åpnes Signeringsdokument-siden, som lar deg enkelt administrere invitasjoner, vedlegg og andre relevante detaljer.

Faktaboks

Signeringsdokumenter faktaboks gir en oversikt over alle signeringsdokumenter tilknyttet det valgte salgsdokumentet.

Støttede dokumenttyper

DokumenttypeHandlingsplassering
SalgstilbudForbered → Utsted Signeringsdokument
SalgsordreForbered → Utsted Signeringsdokument
SalgsfakturaForbered → Utsted Signeringsdokument
SalgskreditnotaForbered → Utsted Signeringsdokument
RammeordreForbered → Utsted Signeringsdokument
Bokført SalgsfakturaProsess → Utsted Signeringsdokument
Bokført SalgsleveranseProsess → Utsted Signeringsdokument
Bokført SalgskreditnotaProsess → Utsted Signeringsdokument
Bokført ReturseddelkvitteringProsess → Utsted Signeringsdokument