Elektronisk signering av salgsdokumenter
Faktaboks
Med Leap Sign kan du sende salgsdokumenter for elektronisk signering direkte fra Business Central. Dette oppnås gjennom handlingen Utsted Signeringsdokument.
Hvordan det fungerer
Ved utstedelse av et signeringsdokument, vil systemet:
- Generere en PDF-versjon av standardrapporten tilknyttet gjeldende salgsdokument
- Vedlegge PDF-en til et nytt Signeringsdokument
- Fylle ut signeringsdokumentet med detaljer fra det eksisterende salgsdokumentet
- Koble til kunden og kontakten tilknyttet det salgsdokumentet
Når signeringsdokumentet har blitt utstedt, åpnes Signeringsdokument-siden, som lar deg enkelt administrere invitasjoner, vedlegg og andre relevante detaljer.
Faktaboks
Signeringsdokumenter faktaboks gir en oversikt over alle signeringsdokumenter tilknyttet det valgte salgsdokumentet.
Støttede dokumenttyper
| Dokumenttype | Handlingsplassering |
|---|---|
| Salgstilbud | Forbered → Utsted Signeringsdokument |
| Salgsordre | Forbered → Utsted Signeringsdokument |
| Salgsfaktura | Forbered → Utsted Signeringsdokument |
| Salgskreditnota | Forbered → Utsted Signeringsdokument |
| Rammeordre | Forbered → Utsted Signeringsdokument |
| Bokført Salgsfaktura | Prosess → Utsted Signeringsdokument |
| Bokført Salgsleveranse | Prosess → Utsted Signeringsdokument |
| Bokført Salgskreditnota | Prosess → Utsted Signeringsdokument |
| Bokført Returseddelkvittering | Prosess → Utsted Signeringsdokument |