Opprett et generelt signeringsdokument
Leap Sign legger til rette for elektronisk signering av dokumenter i Business Central. Denne signeringsprosessen kan relateres til ulike hoveddata-entiteter som kunder, leverandører, kontakter og ansatte.
Løsningen støtter også opprettelse av helt uavhengige signeringsdokumenter som ikke er koblet til noen hoveddata i det hele tatt.
Opprett et signeringsdokument fra hoveddata
Leap Sign støtter opprettelse av signeringsdokumenter direkte fra kunder, leverandører, kontakter og ansatte. Når dette gjøres, fylles det opprettede signeringsdokumentet automatisk ut med detaljer fra den relaterte entiteten.
Fra kunde og leverandør
For kunde og leverandør er handlingen plassert på: Nytt Dokument → Nytt Signeringsdokument
Fra kontakt og ansatt
For kontakt og ansatt er handlingen plassert på: Prosess → Nytt Signeringsdokument
Når du får tilgang til entiteter som har relaterte Signeringsdokumenter, vil Signeringsdokumenter faktaboks vise en liste over Signeringsdokumentene.
Opprett et signeringsdokument fra bunnen av
I listedsiden Signeringsdokumenter har du muligheten til å manuelt opprette signeringsdokumenter. Det er ingen forpliktelse til å knytte disse signeringsdokumentene til noen sammenkoblede data i systemet.
Denne fleksibiliteten lar deg bruke signeringsdokumenter for elektronisk signering av ulike typer dokumenter, uavhengig av om de er koblet til spesifikke dataentiteter.